Lite allmänt babbel


Morrn,morrn allesammans!
Fredag idag! Har inte veckan gått fort? Själv tycker jag att den bara har swischat förbi bortsett från en dag då allt gick så lååångsamt. Men,men så är det ibland.

Har precis ätit frukost. Har köpt ett så gott bröd som jag blev förtjust i hos Tero och Cenitha då vi fyllde på matintaget efter våran långpromenad runt sjön i förrgår som förövrigt var grymt härlig. Ett nytt bröd från Pågen som är osötat. Inte alls så dumt. Och till efterätt sitter jag nu och knaprar på lite fruktsallad. Vad vore i:et utan prick liksom? :-P

Gårdagen blev ganska lugn, P var ledig från jobbet och vi tog mest dagen som den kom. Gjorde några ärenden och inväntade eftermiddagen.

Roj & Roger


Klockan 5 släppte P av mig hos Cenitha och han och Tero begav sig till verkstan för att leka mekaniker. Ja, jag kunde verkligen bara se Roy och Roger har en mack ihop framför mig hehe. Men dom skulle ju inte bli borta så länge, nä,nä det skulle gå ganska fort.

5 timmar senare kom dom hem, dessutom efter att ha stressat på dom eftersom vi höll på att svälta till döds. Klockan var just efter 22 och det fanns inte så många alternativ så det fick faktiskt bli Max. Kändes så där lagomt nyttigt men just då brydde jag mig faktiskt inte. Jag skulle ha mat NU!!

Tänkte dock kompensera upp gårkvällen med att åka och luncha med Sara och Tyra på Symphoni lite senare. Jag bara älsakar deras salladsbufé. Bättre finns nog inte. Kvällen däremot ligger fortfarande öppen för förslag. Så vi får se vad som händer.

Vad har ni för spexiga planer, en fredag som denna?




Kommentarer
Postat av: Linda

Här blir det en lugn och skön hemmakväll. Ska eventuellt åka iväg och handla lite men mycket mer än så blir det inte..

2010-01-22 @ 10:12:06
Postat av: emelie

ja, det känns bra, speciellt när man har tänkt plugga vidare:)!

2010-01-22 @ 11:51:08
URL: http://emeliemedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!