Mätt och belåten


Goddagens bloggen! Har precis ätit en kanongod lunch. Pappa kom förbi innan det var dags för jobbet med mammas hemmagjorda pizza och pizzasallad. Oh my good säger jag bara. Så god har den nog aldrig varit. Inte nog med det hade jag kvar tzatziki i kylen från gårdagen så det kunde omöjligt bli bättre :) Slog en signal för att säga tack för lunchen men det passade sig inte att svara så hon är väl iväg någonstans som vanligt. Man skulle behöva binda fast henne vid elementet ibland men det är väl som dom säger: när katten är borta dansar råttorna på bordet hehe.

Pizza


Nu däremot har pappa åkt och jag har blivit ensammen igen och ska snart göra mig redo för en promenad. Är bara 4 grader ute så det ska bli riktigt skönt. Röra på kilona lite :-P

Vad hittar ni på?




Kommentarer
Postat av: Fian

Inte behöver du känna så. =)Jag ska inte dit men har hört flera som ska dit nu till helgen. Det går fler turer ;)

2010-01-25 @ 16:43:25
Postat av: Fia

Nu blev jag sugen på pizza =)

2010-01-25 @ 16:43:59
Postat av: Alex

Lät riktigt gott de där.. Kanske man borde göra någon dag.



Vad görs ikväll?

2010-01-25 @ 20:03:37
Postat av: Ma

Tack för det fina betyget!

2010-01-25 @ 20:17:42
Postat av: Fia

=) Nå, tar det luuugnt ;)

2010-01-26 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!