Nytt år, nya möjligheter


Så har ett nytt år inletts. Det gamla året ska sammanfattas och inför det nya byggs det upp vissa förväntningar. Undra bara hur länge det dröjer innan man vant sig vid att det faktiskt är 2010?

Hade ni ett trevligt nyår? Det hade jag! Det krävdes dock en hel del stress och slit. Även i år tog jag och P på oss nyårsfixandet med käk osv. Men det verkade vara uppskattat vilket gör att det genast känns värt det så här i efterhand. Vi hade trevligt trots att vi inte utgjorde det röjigaste partygänget precis. Matkoman höll i sig lite för länge :-P

Dagen efter blev det bakispizza på Harnet, åt en riktigt god pizza. Den lägger jag på minnet.

Därefter började våra sovgäster bege sig hemåt och då tror jag minst sagt att det gångna årets trötthet ramlade över mig. Herregud så trött jag blev, så där riktigt dödstrött så jag inte visste vad jag hette eller vart i Sverige jag befann mig. Jag mådde rent av skitdåligt.

Idag däremot har jag koll på läget igen. Tyvärr så är det inte smärtfritt. Nacken och axlarna spökar som vanligt och inte för att tala om den knackiga gångstilen. Men,men det är bara att gilla läget och njuta av en lugn och skön lördag.

Bjuder på bilder från kvällen vid ett senare tillfälle. Hej så länge :)

Fireworks


Fast åren går, tid består




Kommentarer
Postat av: Jessica

sitter och selar över alla gamla videoband på hästarna till dvd :P

tar ju ex antal timmar :P

ni då?

2010-01-02 @ 14:00:19
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jajjomensan.. Numera e vi Sikträskbor.. :) Ha bara kvar lite småplock å städning av lägenhet i pite.. :) Äntligen få ja bo i skogen igen.. :D

2010-01-02 @ 15:39:19
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jessica

inte kul när grabbsen jobbar. tycker dom kunde hålla sig hemma jämnt :P



Hur går det för dig när vi ser så lite av dig i bloggen, bloggtorka?

2010-01-02 @ 16:43:17
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad är det som har gjort att du inte mår så bra??

2010-01-02 @ 22:42:57
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är fan inge kul att ha ont där, vet hur det känns, har haft det till och från dom sista 5,5 åren, sen jag åkte av lille Timon. är verkligen inget kul

2010-01-03 @ 13:51:02
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nå ja tycker de e ganska skönt å bo i skogen faktiskt.. nu när man e så pass "gammal" att man kan ta sej själv dit man vill.. va ju lite annat när man bodde i kalix när man fick be om skjuts hela tiden.. :)

2010-01-04 @ 01:26:53
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!