Ljuspunkten i en grå vardag


God eftermiddag! Hur har ni det? Här sitter vi inne och kurar. Det är mys för hela slanten. Utanför spelar regnet sin egna melodi mot fönsterbläcken och trädtopparna "vajjar" från ena sidan till den andra. Det ser inte alls särskillt lockande ut, brr! Nä jag tror vi håller oss inne resterande av dagen också, det har vi all rätt till tycker jag.

Jag önskar att energin hade funnits för att få stökat till här hemma. Flyttröran har liksom stannat av helt. Det här är inte vi och ha det så här.

Jag gör ett försök och sluter ögonen för att förhoppningsvis mötas av något trevligare när jag öppnar dom igen men än har det inte lyckats..... Märkligt, tycker ni inte?!


Och andra sidan har jag något annat mycket fint att titta på

Sötis

 

Våran alldelens egna ögonsten <3




Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken snygging :) Har ni tagit det själv?

2010-07-22 @ 16:03:23
Postat av: Fian

Viken fin bild :)

2010-07-22 @ 19:52:39
Postat av: Pernilla

Åh idag har verkligen varit en mysdag för hela slanten! Ändå har jag varit ute och ränt typ hela dagen och knappt varit hemma...ååååh! :P



Jobbigt att liksom leva i flyttröran sådär, men snart kommer energi till det också men fram tills dess får ni njuta av eran underbart söta lilla kille och ta resten när mer energi finns! :)



Ja men guuud cornflakespaket minst sagt! Jäkla skit alltså...jag ångrar såhär i efterhand att jag inte låg på tutan, han hade då förtjänat det alla gånger!!! ;P



För övrigt typ en superfin bild på Emilio!! Han är verkligen så söt!!! :) (förstår att ni inte har tid med flyttkaoset när ni har en sån guldklimp att förlora er i ;P)

2010-07-22 @ 22:11:10
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: Sinne

Åh det var jättefint bröllopet! :) Yes, på torsdag åker vi till grannlandet!



Haha ja man hinner ju inte så mycket när man har barn. Här är det ju fortfarande lika vackert efter flera veckor.

2010-07-25 @ 09:39:52
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Åh regnet härjar här också, man har liksom ingen motivation till att göra någonting.

2010-07-25 @ 09:54:00
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: DENISE

jättefin design!

2010-07-25 @ 10:03:35
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Tina

Fin blogg du har! Och vilken söt bebis :)



kramiz.

2010-07-25 @ 10:34:35
URL: http://tinatre.blogg.se/
Postat av: Tyra

Åh, vilken grymt fin bild! :)

2010-07-25 @ 10:41:39
URL: http://tyralinnea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken söt kille :) Är bilden tagen i studio?

2010-07-25 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!