Midsommarafton


God morgon på er!
Här har vi precis ätit och tvättat en sårig men söt liten rumpa och nu ska förhoppningsvis mamma och pappa få äta utan en vaken Emilio. Lyckas vi? Ja det återstår och se.

Igår tog vi första turen med vrålåket- något som kom att bli tråkigt då gossen inte alls var särskillt förtjust och fick vara ledsen om vart annat trots att han var nytankad och bytt på och det var dags att sova. Tror ni att vi kan ha valt fel färg på vagnen....? Nå förhoppningsvis blir det bättre.

Hur har ni det idag? Några mysiga planer för kvällen? Här har knappt tanken gått igenom skallen. Det känns som om tiden inte riktigt har funnts till för någon sådan planering. Men vi får väl se vad vi hittar på och till er önskar jag en ...

Glad midsommar

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sinne

Det går nog bättre med vagnen nästa gång! Han kanske tyckte det var lite otäckt bara? Det är ju en stor grej att vara så liten och bli nerstoppad i en gungande stor mojäng.



Glad midsommar! :)

2010-06-25 @ 22:33:29
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vilken goding han är, lilla Emilio! Och fint namn, ovanligt. Grattis igen för den delen! Inte ens en vecka mellan småttingarna, tycker jag var rätt festligt. Som jag tror Robert skrev till Petter: juni blev en bra månad!



Hur går allt där hemma? Gissar att ni går igenom lika många "första-gången" händelser som vi! Första barnvagnspromenaden (kommer nog gå bättre där, prova igen! Idag dög inte barnvagnen alls för Livia), första stadsbesöket, första BVC-besöket etc etc etc.

2010-06-26 @ 23:58:20
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!