Tidig hysteri


Ni kan vara lugna, jag är inte och föder barn- ÄN hehe. Det har bara varit dåligt med energi dom sista dagarna. Ni är för söta som redan så här 4 veckor innan det egentligen är dags börjar höra av er då jag inte bloggat men jag ska göra mitt bästa för att skärpa mig om än jag måste säga att ni har lagt en tidig ribba för daglig uppdatering :-P

Sen är det vissa av er som varit omtänksamma och hört av er och först och främst undrat så att jag inte har insjuknat och blivit sämre men där kan jag också säga att jag står och trampar på samma ställe. En koll hos BM idag visade att den dubblade dosen av blodtrycksmedicinen verkar ha gjort sitt då ett rätt okej tryck dök upp på displayen. Äggvitan var också densamma. Nästa inplanerade koll i Sunderbyn är på måndag så då får vi se vad dom säger här näst.

Men nu ska jag mysa vidare framför kvällens tvtablå. Ha en underbar kväll!




Kommentarer
Postat av: Jessica

vi klagade förra gången å då fick vi en gratis pizza nästa gång, nu upptäckte dom väl misstaget på plats, men dom som hämta pizzan acceptera d väl..dock skulle vi få rabatt nästa gång.. kan ju dock säga att jag inte accepterat d utan dom hade vackert fått göra om alla pizzor :P Hoppas bara att det kommer komma upp när man googlar på pizzerian åxå nu ;) så dom får skämmas :P



Vilken tur att läget är stabilt iaf ;)

2010-06-04 @ 21:34:29
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man kan ju inte haka upp sig på veckorna ;-P

2010-06-04 @ 21:53:52
Postat av: Sanna m. familj

Hej... vågar ju knappt ringa(skriver här ist) är ju rädd att du sover. Såg att du inte hade bloggat på ett tag så tänkte att kanske blivit sämre igen och att du är "inne". Men hoppades ju på att få bli "moster" snart :) Tur att du fått ner trycket. Vi tänker på er, håller tummarna och skickar massvis med kramar. Ringer nån dag om jag vågar :P

2010-06-05 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!