Tillbakablick


Idag är det ett år sedan vi firade mammas födelsedag och sista kvällen på våran Gotlandsresa förra sommren. En mycket trevlig sådan. Kvällen bjöd på god mat, galen trubadur, alkohol och en cigarett i handen.

Utekväll på Gotland

Jisses! Sånt har man ju nästan glömt bort vid det här laget! Ja, jag har faktiskt inte ens hunnit sakna det då jag har en tendens att se konsekvenserna så mycket tydligare nu för tiden. Sen har ju givetvis det lilla livet i magen en stor del i det hela att göra med, ett liv som jag för allt i världen inte skulle byta ut om än drinktarmen börjar prata högre ju längre in mot sommaren vi kommer :-P Men alkoholfritt får det bli!

Hur har ni det en dag som denna då?
Själv känner jag mig lite sliten, huvudvärk och trött. Känns som om jag har sovit bort en stor del av dagen men vad gör det när P ändå jobbar? Tiden går om inte annat mycket fortare till sällskapet anländer igen.

Ni får ha en trevlig lördagkväll. Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, mamma är en trevlig prick! ;)

2010-06-06 @ 03:30:44
Postat av: Terese

Haha konsekvenser ja.. Fanns dom ens tidigare? :-P

2010-06-06 @ 11:06:55
Postat av: Sinne

Telia borde fan stänga på helgerna!



Jag har sovit större delen av dagen idag :D Var ut igår, dock inte bakis bara sjuuukt trött efter veckan.

2010-06-06 @ 17:02:07
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Ja usch :( Booring! Men snart är dom lediga båda två! När var det P´s semester börjar?



Haha partymamma :) Partymamman är ju dock aldrig full :)



Det enda vi har planerat är en mammaträff i rosvik på torsdag om lilldamen är frisk. Annars hemma och kurera tills hostan och snoret försvunnit.



Vad har ni för planer? :)

2010-06-06 @ 20:31:04
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja då fattade ja de rätt då :P

Ja de känns lite skönt men hade velat ha semester i sommar, men ja har blivit lite bortskämd, nu blir de att jobba många somrar framåt.

Vad bra att du överlever! Hoppas allt lugnar ner sig för dig så du kan njuta ännu mer :)

Ja åker hem på onsdag, Fiia tar ju studenten så måste ju vara där :)

2010-06-07 @ 11:00:25
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!