Väntat på uppdatering?


Godkväll med er!


Besöket på Sunderbyn gick bra på morgon. Fick komma hem idag också, skönt! Det sas väl inte så mycket nytt egentligen. Det mesta såg likadant ut. Fick åka hem med dubbel dos av blodtrycksmedicinen eftersom huvudvärken har varit väldigt intensiv de senaste dagarna och i övrigt är målet att hålla graviditeteten i två veckor till åtminstone, till vecka 37 så länge jag inte blir mer sjuk. Känns bra att bebis får chansen att tjocka till sig lite till men samtidigt jobbigt med ovissheten.

Vidare så har jag fått order om att ringa till mödravården för att boka tid innan helgen för att kolla blodtrycket och därefter är det Sunderbyn som gäller till veckan igen. Då ska även en ny viktuppskattning göras för att se hur mkt den lilla har gått upp under två veckors tid.


I övrigt har dagen varit hyffsat lugn. Det har varit solmys för hela slanten tillsammans med Kerstin, Sara och Tyra och grillning till middag. Gott,gott! Nu har jag däremot landat i soffan för kvällen vilket jag måste säga var efterlängtat då jag blev sååå trött. Dags att vicka om kull och invänta P på dryga timmen.

Snark!





Kommentarer
Postat av: Ma

Skulle bara berätta att Gunillas Lisa fått en gosse idag. Nästan 3700 och 48 lång. Med andra ord. Kort och tjock! Kram

2010-06-01 @ 22:16:31
Postat av: Sinne

T sa att det gick bra idag, så skönt! Hoppas det fortsätter så, iaf i 2 veckor så den är "klar". Men jag känner på mig att den stannar där inne ett tag till :) Vips så kanske du står där och har gått över tiden :P

2010-06-01 @ 23:06:42
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Hujja, kan tänka mig att ovissheten är allt annat än kul! :S Provat på det lite i och med att om bebis vänt sig igen hade det blivit igångsättning på det. Och var ingen hit! Men skönt att du fick förlängd permis än en gång, så håller vi tummar och tår att lillis får baka till sig i vart fall ett par veckor till! Teoretiskt sett kan våra småttingar bli lika gamla, men nu hoppas vi varken att vi går över särskilt mycket till och att ni väntar många långa ytterligare!



Nej, ringde aldrig FK. Damn! Måste ta tag i det idag, borde ha gjort för flera veckor sedan. Varför ska man vara så otroligt segstartad!? Har de räknat fel åt dig? När du också måste ligga på...

2010-06-02 @ 11:29:06
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Sinne

Det har du ju rätt i ! Men förhoppningsvis stannar bebis tills den är färdigbakad! :)



Idag har vi varit hemma och pysslat på bara, myst och sovit massor. Sen kom en kompis hit efter jobbet så lagade vi middag och surrade på bara. Och nu är det chill-tajm innan god natt.



Vad har du gjort idag? :)

2010-06-02 @ 22:31:21
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan de va så här du menade att de fungerade?? ;) Hehe. Tror då de var så här du menade att man svara :P Du vet jag och tekniken, ojoj säger ja bara :P Allt bra med dig? Kram

2010-06-04 @ 09:02:50
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!