Nu är det konstaterat


Vart tog dom vägen...?

Har just kommit ut ur duschen, en mycket skön sådan. Gjorde väl allt i vanlig ordning men plötsligt insåg jag att fötterna liksom är borta. Jag ser dom inte längre utan att böja mig framåt. Måste säga att det var en upplevelse för sig, haha. Vart ska detta sluta!? 

Idag bär det av in till stan och träffa Gustaf, ska bli mycket trevligt! Åker in på 1 och en halv timme men innan dess är sysslorna många. Föna håret och lägga på skönhetsmasken tex.

Dags att rotera. Ni får ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: ma



Lugn,bara lugn!!!



Dom kommer tillbaka framåt sommaren.



Om det nu inte blir nåt annat som är i vägen.



En annan blev ju som Dolly Parton, till mångas



stora nöje, men det är inte illa att man fick



glädja andra. Ha en bra dag!

2010-03-18 @ 10:29:55
Postat av: Lisa

Hehe måste medge att det låter lite roligt. Håll koll så dom inte försvinnner ;)

2010-03-18 @ 11:42:05
Postat av: Fian med Sandra-abstinens ;)

Hahaha, huffa då ;)

2010-03-18 @ 21:20:50
Postat av: Sara

När åker hon hem?

2010-03-21 @ 10:15:19
Postat av: Sara

När åker hon hem?

2010-03-21 @ 10:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!