ONT var det här :(


Idag är formen verkligen ingenting att skryta med :( Usch! Har ont si så där överallt. Nacken och axlarna värker rejält och armarna är mer eller mindre bortdomnade. Kanske är det för att vi har bokat bord på Jensens Böfhus till ikväll. En restaurang som öpnnades en tid innan jag flyttade upp till norrbotten igen som jag bara älskade. Var det något jag hade bestämt mig för när jag åkte ner hit till Göteborg så var det just det att jag skulle äta där innan jag åkte hem om jag så var tvungen att gå dit själv :-P

Tanken vara att vi skulle åka till Backaplan idag men nu får det bli i morgon istället. Jag orkar bara inte. Det får bli att vara "hemma" och hålla alla tummar för att jag ska återfå formen.

Hoppas ni har en bättre dag än mig att vänta. På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!