Packning för hela slanten


Idag bär det av mot Göteborg. Lever med en inre stress på morgon. Känns lika bra att ställa in. Just den här biten, timmarna innan man ska åka är ingenting för mig. Skulle helst hoppa över dom. Stressen växer liksom inom mig samtidigt som blir helt paralyserad och inte kan ta mig för någonting. Jag tycker mest att jag stirrar på alla grejer som ligger huller om buller och önskar att dom skulle packa sig själv vilket än så länge inte har lyckats. Suck!

Resväska

Ja, längre än så här har jag inte kommit. En mössa och ett lås är det enda som ligger där....? En mössa som jag formodligen inte ens kommer att behöva.


Som ni ser så blev det ingen packning igår eftersom tvätten visade sig ta sån jäkla tid. Som om jag egentligen borde vara förvånad!? Usch det är ett rent helv*te och tvätta hos oss och än värre lär det bli när vi kommer måsta börja tvätta ännu mer när bebis kommer.

Är det att leva i en fantasi om man tänker att man kanske kommer hem till en ny lägenhet? Flyttad och klar. Vad tror ni? Ja man kan i alla fall önska.

Men nu måste jag ta tag i dagen och försöka få någonting gjort. Det här går inte. Känns inge vidare att åka i morgonrock och handduk på huvudet.


Take care!



Kommentarer
Postat av: Malin

Du det där såg rätt tomt och fattigt ut men av inlägget ovan förstår jag att du lyckades få ihop lite packning tillslut :)



Ha de så kul!

2010-03-13 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!