Ren och skär lyx


Ja det måste jag då säga när min bror lämnade tronen i natt och lade sig på sin mindre modell av soffa istället för mig. Det var omtanksamt gjort. Det har förmodligen bidragit till dagsformen som känns toppen. Jag är pigg och glad som en kexchoklad och har för tillfället inte den minsta krämpa vilket hör till ovanligheten. Men undra just hur han har det på jobbet idag, han kanske känner sig som ett dragspel som han har fått ligga och kura hela natten? Storleksmässigt hade det ju inte varit mer än rätt att jag sov på soffan. Nå ja, det återstår och se.

Vad har ni för planer för dagen? Själv ska jag så småningom göra mig klar och bege mig in mot stan. Förhoppningsvis hamnar jag rätt :-P Känner mig som en vilsen själ än så länge. Har nämligen inte haft så mycket business i det här området tidigare. Men det löser sig.

Ser ut att bli en riktigt fin dag idag också. Det kan komma att bli svettigt i min North face jacka, pjuuuh! Varför var jag så dum att jag åkte ner i den då tänker ni nog nu. Jo prova själva att bli gravida så får ni se. Inte en enda jacka går i sinom tid att stänga.

Men nu till lite morgontv. Ha en bra dag!  




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner igen det där med jackan, själv går jag numera omkring i mammas gamla jacka;-) Inte alltför långt borta tills inte den heller kommer gå att stänga, hoppas för guds skull att det blivit varmare tills dess!



Aha, jaa det kanske hade med det att göra då. Men tycker ändå det låter konstigt att de inte kunde ge mer klara besked! Nåja som sagt, tur att det är över. Har du bunkrat upp med några tuggtabletter från apoteket vad gäller halsbrännan? Köpte såna för ett par veckor sedan, bra att ha ibland även om man inte behöver ta hela tiden. Men som i förrgår då jag käkade flera kiwis sent på kvällen, DÅ kan jag intyga att jag var glad att ha dom hemma!

2010-03-16 @ 11:07:45
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe inte lätt när inte kläderna vill passa längre. Du får iaf trösta dig med att det inte är för vad du stoppar i dig som magen växer :-P

2010-03-16 @ 21:29:48
Postat av: Jessica

Det är ju tyvär så.. men man måste väl :P Jag har tagit tag och städat hemmet här hemma än så länge.. sen blir det väl bus med Lillan och en prommis men åtminstone en mamma idag :P

2010-03-17 @ 10:43:25
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!