Tecken på våren?


Förhoppningsvis på riktigt den här gången...

Istapp


Har precis kommit in från en promenad runt sjön med Ulrika. Var riktigt skönt med lite sol i ansiktet. Hoppas givetvis på mer! Däremot så är det inte lika skönt så här efteråt. Det är till att ta fram rullatorn ur garderoben :-P Ajaj aj vad ont det gör i höfter och ben. Nå ja det är smällar man får ta antar jag. Känns inte som om det hade spelat någon större roll om vi hade halverat promenadsträckan heller.

Har myst ner mig i soffan en stund för att invänta P som slutar på drygt 1 och en halv timme och då är det självklart dags för FREDAGS MYYYS! Vad har ni för planer för kvällen?




Kommentarer
Postat av: Marie

I helgen blir det stugmys, hela helgen :)!

2010-03-05 @ 14:58:45
Postat av: Maria

Ja men visst är det härligt. Tycker också att våren får komma ordentligt nu!

2010-03-05 @ 15:07:34
Postat av: Em

Joo till min stuga vid haparanda, eller mina föräldrars eller vad man ska säga ;)

2010-03-05 @ 16:16:57
URL: http://emsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!