Titta!!!


Vad min älskling kom hem med idag. Bara så där! Han tyckte att jag kunde behöva något uppiggande efter att ha brottats med en del krämpor den sista veckan. Han är för söt :) Behöver jag säga att jag blev glad?

Blomma

 

Den pryder vardagsrumsbordet perfekt. Jag kan bara blicka upp från dataskärmen eller tvn och känna hur leendet infinner sig. Jag känner mig inte ensammen ikväll när han är och jobbar. Till och med den hemska halsbrännan känns mer okej :-P

 

Hur har ni det ikväll?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Så gulligt :)

2010-03-01 @ 21:20:34
Postat av: Fian med abstinens

Så töööta ni e =))

2010-03-01 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!