Trötta gratulationer


ÄNTLIGEN är sista dagen på Göteborgs gator avklarade för ett tag framöver. Är helt knäckt efter dagens rännande med Anyeliqa på stan. En gammal klasskompis som jag åkte in och träffade idag vilket var mycket trevligt. Känns som om det lär dröja ett tag till nästa gång vi ses nu.

Ska faktiskt bli riktigt skönt att åka hem i morgon. Är dags att vila upp sig så man orkar med det som komma skall. Längtar självklart till P med :) Borta bra men hemma bäst!

Sen måste jag passa på att gratta min småkusin som skickade ett mess precis där det stod att en pojke har anländt till världen. Det är nästan så att man blir lite tårögd. Tänk snart är det vi som gör ett massutskick till våra nära och kära för att dela med oss av våran glädje. Veckorna tickar iväg fortare än vad man tror. Men nog om det.


                                                   Hur har ni haft det idag då?





Kommentarer
Postat av: Sinne

Haha ja man har ju inte riktigt lika mycket ork som vanligt när man är gravid! Bra att du haft roligt i alla fall :) Det är alltid trevligt att komma bort ett tag!



Jaa absolut, det måste vi göra! Kanske styra upp den där hemmagjorda pizzan snart? :)



Kul och höra att man e lite saknad. Vi får ta och hitta på något :) Nu har vi bara suttit hemma i 2 dagar, Klara fick feber i lördags men det släppte imorse. Men det blir väl stanna inne i alla fall en två dagar till så det inte kommer tillbaka.



Haha jodu våran barnfria kväll blev inte så barnfri. Jag var iväg till en kompis som fyllde år och fikade under dagen, och sen hämtade jag hem henne igen :)

2010-03-22 @ 21:17:06
Postat av: Sinne

Haha ja man har ju inte riktigt lika mycket ork som vanligt när man är gravid! Bra att du haft roligt i alla fall :) Det är alltid trevligt att komma bort ett tag!



Jaa absolut, det måste vi göra! Kanske styra upp den där hemmagjorda pizzan snart? :)



Kul och höra att man e lite saknad. Vi får ta och hitta på något :) Nu har vi bara suttit hemma i 2 dagar, Klara fick feber i lördags men det släppte imorse. Men det blir väl stanna inne i alla fall en två dagar till så det inte kommer tillbaka.



Haha jodu våran barnfria kväll blev inte så barnfri. Jag var iväg till en kompis som fyllde år och fikade under dagen, och sen hämtade jag hem henne igen :)

2010-03-22 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!