En kommande incheckning


Vaknade hyffsat pigg och utvilad på morgon. Känns som om det kommer bli en bra dag. Har en hel del på agendan.

Flyga


Jag har ju glömt att berätta för er att jag åker ner till Göteborg på fredag. Det ska bli rikitgt kul! Kommer leva kroglivet i hela 12 dagar i sträck och kommer vara helt slut! Nä skämt och sido så ska jag besöka gamla kvarter. Hälsa på kompisar och min bror som flyttade ner i höstas.

Men trots att det känns roligt så är känslorna ändå delade då jag tvingas lämna P hemma. Min lilla älskling. Hur ska jag klara mig och framför allt hur ska han klara sig!? Stackarn får vara kvar hemma och slita för leverbrödet medan jag åker iväg och roar mig. Är det rättvist? Nä riktigt så är det kanske inte. Vi har gemensamt kommit fram till detta. Har länge velat åka ner och det känns som att det är bäst att passa på nu innan man har händerna fulla ett tag framöver. P hade kunnat följa med eftersom han har sparade semesterdagar men just dom sparade dagarna kan komma att bli mer värdefulla lite senare när bebben har kommit till världen.

Men nu är det dags att kila. Ska ställa mig framför spegeln och lägga på skönhetsmasken.

Ni får ha en bra dag. Kram!




Kommentarer
Postat av: Maria

Låter roligt att åka iväg! Du har inte plats i resväskan?

2010-03-10 @ 18:12:54
Postat av: Sinne

Nä usch, med alla toabesök och mardrömmar blir det lite taskig sömn hurru!



Jo den gröna har vi :) Vi har den här också , http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185465372 och den älskar jag. Tycker den är såå fin :)



Åh ska du till Göteborg! Så skoj :) Skönt att få komma bort en sväng. Vi får ses när du kommer hem, nu var det så längesen!

2010-03-10 @ 22:57:37
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Malin Enqvist

Men gud vad roligt:) det förtjänar du verkligen!=) hoj vad du flänger nu :) men då måste du ju höra av dig när du kommer hem, så firar vi då:D

2010-03-11 @ 09:14:03
URL: http://malinenqvist.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!