Stadstur


Åh så skönt, jag fick mig lite sovmorgon på morgon efter att Jonas gått iväg till jobbet. Jag kanske kände på mig att det var lite sämre väder idag och tyckte att det var lika bra att sova bort någon timme till. Ska dock inte klaga då det är första dagen sen jag kom ner solen inte skiner.


Nordstan


Gårdagens stadstur gick fint om än jag inte hittade så mycket. Kan ni fatta att i en så stor stad som Göteborg så var två påsar det enda jag kom hem med. Och andra sidan så plöjde jag väl inte igenom allt och än är inte resan över så det är nog mycket möjligt att det hinner bli något mer. Att jag däremot hittar något till mig själv tvivlar jag på om än jag gärna hade gjort det. Tycker mest att jag drar mig ifrån att prova då jag bara blir på dåligt humör då det inte vill passa. Är liksom inte värt det. Då är det mycket roligare att se på bebbegrejer, hihi. Så vem vet, jag kanske kommer få gå naken i sommar :-P Nä skämt och sido så tycker jag att det är skitsvårt att hitta något som både är löst och ledig, gärna lite praktiskt och snyggt på samma gång. Orken finns inte som tidigare att gå igenom butik efter butik, galge efter galge. Men,men vi får väl se.

Är dags att kila. Lutar åt att det blir en hyffsat lugn dag idag. Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!