28 minuter åt andra hållet


Godkväll allesammans! Hur har ni det, haft en trevlig dag? Det har vi. Jonas är ledig resterande av dagarna fram tills dess att jag åker hem på tisdag nu så idag tog vi bussen till Frölundatorg och kikade bland butikerna.

Frölunda Torg

Tanken var att vi bla skulle in på Mexx barnbutik som såklart visade sig ha stängt, suck! Tycker dom brukar ha så fina kläder men icke sa nicke. Gick däremot in på Rebel Kids som också hade mycket fint men tyvärr så var det inte bara plaggen som var fina :-P Kändes lite väl saftigt att tex köpa en jack för 1500:- eller en tröja för 800:- men det var kul att titta i alla fall :) Fick öva på se men inte röra, hehe.

Nu har vi däremot ätit kvällens middag och resterande av kvällen blir lugn framför tv:n. Ska bli rätt skönt faktiskt.
                                                              ...........

Gårdagen med Gustaf blev som väntat trevlig om än det inte blev så långvarigt. Vi tog en fika på Fröken Olsson i stan och tjötade någon timme. Därefter vinkade jag av honom och fortsatte på egen hand strosa omkring på stan. Hittade bla en klänning, peppar, peppar.

Väl hemma igen visade det sig dock bli mindre roligt då jag stelnade ihop helt och hållet vilket resuterade i att jag knappt kunde ta mig varken från soffan, till toaletten eller sängen. Höfterna och ryggen var minst sagt trasiga, aj,aj,aj vad ont det gjorde.



Men nu ska jag återgå till Jonas. Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Em

Så skönt att ha en lite lättare jacka alltså :) Fast det är ju fortfarande faktiskt liite för kallt för att byta..

2010-03-20 @ 07:28:23
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: Marie

Ibland hade man önskat att man var gjord av pengar, inte sant...

2010-03-20 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!