En dag av högre kvalitet


Idag har jag mått mycket bättre igen. Tack gode gud. Det var länge sedan det var så illa som det var igår.

Började dagen med en lång varm dusch och gjorde mig sedan i ordning för att åka in till stan och Backaplan med Jonas. Därefter åkte vi till Jensens Böfhus och käkade middag. Åt underbart god kyckling med råstekt potatis, sås och grillad tomat. Helt klart något att rekomendera! 


Mat


Mätta och belåtna begav vi oss till bion som vi hade bokat till ikväll. Vi såg Shutter Island. En rätt seg film till och börja med i vårat tycke. Lite speciell men inte dålig.

Nu däremot är vi hemma igen och inväntar att Johan Falk ska börja igen efter TV4:a nyheterna. Till kvällstugg har vi dippat drygt ett kilo morotstavar, hehe. Inte alls dumt!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner! Nu ska jag återgå till tv:n.




Kommentarer
Postat av: Sinne

Huvva, tur du mår bättre nu! :) Har du det bra där nere? Vi börjar sakna dig nuuu :)

2010-03-22 @ 12:09:05
Postat av: Anonym

Mmm smarrigt!

2010-03-22 @ 18:28:34
Postat av: Emma

Hmm undra om den är värd att ses på bio då... hmm?

2010-03-22 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!