Den som väntar på något gott


Nu har vi äntligen landat i soffan efter en dag på stan med Ps mamma. Fick med oss en och annan babypryl hem förståss :) Sig själv har man sedan länge glömt bort, hehe.

Vidare så fick vi se en så fin vindoverall som jag bara MÅSTE ha när den kommer in i butik nu i mars. Den blir perfekt till lite kyliga sommarkvällar då h*n inte är nerbäddad i vagnen. Det kliar i fingrarna för att få se den och för hoppningsvis visar det sig att den är lika fin som väntat. Får återkommer med bild vid ett senare tillfälle.

Men nu måste jag återgå till tvn. Är för spännande för att kunna plita ner några fler rader. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!