Innanför fyra väggar


Godmorgon på er! Hur är det fatt? Här har jag suttit och sett slutet av Disneydags på morgon efter att P åkt till jobbet. Åh vad ska man säga. Det är verkligen inte som när man var liten. Vart tog kvaliten vägen? Nå ja..

Gårdagen visade sig bli riktigt tråkig. Ja så tråkig att jag till och med satt 1 och en halv timme med mamma i andra änden av luren och följde deras travspel på tv, haha.

Därefter blev det till att åka iväg och handla och fylla på kylen lite och surra med Jonas, min bror en stund som var på väg till en polare och dricka öl. Undra just hur bra han mår idag? Han sa att det skulle bli lugnt men någonting säger mig att jag har hört det förr :-P

Drygt en timme senare så dök Sofia upp för en kvällsvist. En mycket snabb sådan och P kom hem från jobbet. Jag hade äntligen plågat mig igenom dagen.


Idag är jag som sagt också ensammen men än så länge känns det helt okej. Tristessen har inte hunnit krypa sig inpå. Ska snart studsa in i duschen och passa på att pyssla om mig lite extra. Raka benen vilket är en prestation för sig nu för tiden hehe.

Därefter får dagen utvisa vad som sker. Håller tummarna för att det inte blir en favorit i repris.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Karro

Usch sånna dagar hade man gärna varit utan :-S

2010-03-07 @ 12:44:00
Postat av: Terese

Ja men visst har det blivit dåligt!? Barnprogram ur huvudtaget verkar ha tappat DET

2010-03-07 @ 15:13:36
Postat av: Sinne

Vi har haft besök hela dagen annars hade vi kunnat hitta på nåt! :)



2010-03-07 @ 16:25:09
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi har bara tagit det lugnt i helgen. Pensionärer som vi blivit numera haha. Hade över ett par kompisar som såg hockey och åt middag igår, idag har vi bakat och lite sånt!



Nästa helg är det min tur att sitta och kolla på klockan, Robert jobbar helg då... Tack och lov dagpass (även om de också är rätt sena på helgen). Brukar spara skolarbete från veckorna så kan jag sitta och knåpa med det ;-) Vad gör du förresten, jobbar, pluggar, arbetslös eller något annat?

2010-03-07 @ 20:42:21
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: ma

Ja, du gumman! Kanske beror det på att man blir vuxen, det där med barnprogram.

Nej, tacka vet jag Hedvig och ugglan,Fem myror är fler än fyra elefanter och sånt...

Det är barnprogram det!!!!

2010-03-08 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!