Gårdagen


Igår var P ledig vilket resulterade i att vi var i farten hela dagen, vi var först på stan, hittade en vintermössa i ull åt Emilio tack och lov! Vi provade också en skotermössa på honom eller en s.k. "hundmössa" som han var skitsöt i men som såklart var förstor och som tydligen inte heller fanns i några mindre storlekar- Så jäkla typiskt! Men ack den som ger sig.

Vi lyckades även hitta en babypulka peppar,peppar. Jag hade nästan gett upp hoppet om att han skulle få sig en pulka i vinter. Är det något man ska satsa på så här års så verkar det vara just pulkbusinessen eftersom det är strykande åtgång. Tanken var egentligen att vi skulle önska en åt honom i julklapp men vi vågade inte chansa ifall att vi helt plötsligt skulle bli utan.

Väl klar på stan var vi bjuden på middag hos Sofi och Andreas, det bjöds på lax och pressad potatis med sherrysås. Inte alls dumt! Kvällen slutade sedan hemma hos oss framför Idol eftersom det blev sovdags för Emilio.


Idag ska jag också störa helgfriden hos Sofi och Andreas, P jobbar. Sitter och väntar på att dom ska hämta upp mig och Emilio. Vi ska först gå på en promenad för att sedan bege oss ut till Storheden och kika.

Nu ringer Sofi, dags att rusa! Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Carro

Du vet en sån där flaska med vanlig beasås, kall. Samma märke fast den hette typ spicy beasås eller nå. okej, inte förkortningen men du fattar :P



Gör det, det var jääääääääääävligt gott =) Nä men precvis, 3 dagar av 7 är ju faktist ingenting. och går man tidigt på morgonen, kring första napen så har man ju ändå hela dagen framför sig.. :)

2010-11-21 @ 10:32:05
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

Ja men gör du så, lätt värt det =P hehe Och det går ju så fort att laga. jag har ätit min andra macka nyss, namnam:)



Idag gör vi inte speciellt mycket, Neo har just badat och hans farmor är väl på ingående strax =) vad gör ni?=)

2010-11-21 @ 12:02:27
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!