Tisdag var det


Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag var extremt trött igår och dagen gick verkligen i vilans tecken. Ja vi gjorde ingenting annat än att mysa på här hemma.

Zzz

 

Idag känner jag mig aningen piggare och Emilios mormor kommer och hälsar på, eller min mamma, vilket ni vill :-P Det är alltid svårt att välja vad man ska skriva men vare sig det är mamma eller mormor så ska det bli trevligt med lite besök i alla fall. Vi ska göra hemmagjord pizza till middag bla- gott!

 

Annars då, några planer för veckan? Här ekar det i agendan så vi tar det som det kommer. Får se vad det bjuds på för påhitt.

 

Magen lever rövare. Jag tror det är dags att tugga i sig lite frukost så att man överlever dagen. Ni får ha det bra. På återseende!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Äh, skit också :) Jag som snart var på väg att promenera dit. Tur att jag kolla bloggen innan jag gick ända till örnäset! Då hade jag som blivit less :)

Vad ska man då hitte på... Kanske städa lite. Nå kompisar skulle komma förbi på kaffe med sin 3åring :)

Vad gör ni idag?

2010-11-02 @ 11:56:42
Postat av: Anonym

Hehe två slagna hjältar ser det ut som

2010-11-02 @ 18:10:47
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Aaa sorry att det tagit så lång tid att svara! Har haft fullt upp med arbetet och sen idag har vi sovit och varit på babysim, fullspäckat schema! ;D



Det blir lättare när ni köpt en stol åt Emilio :) tänkte aldrig på att man kunde mata i babysittern! Haha :P ni får väl komma förbi här en sväng när ni far till Ikea :D



Övergången till vintertid gick smdigt här oxå! Är väääldigt förvånad över hur smidigt det gick alltså!



Men om ni inte har ngt inplanerat och det blir bra väder på måndag, så kanske jag kommer körandes till er :D

2010-11-02 @ 19:19:19
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!