Torsdag


I natt fick Emilio för sig att börja tjorva just efter 03. Först var han ledsen för att sedan börja prata bakom en instoppad tutte. Nej,nej,nej var min första tanke. Jag ligger bra här jag ligger, få inte för dig något! Som tur var så somnade han om för att sedan börja om en stund senare. Vissa nätter sover han verkligen jätte bra för att sedan ta igen det med råge andra nätter. Ibland kan jag inte låta bli att undra varför för att sekunden senare påminna mig själv om att han bara är 5 månader och att det givetvis är normalt. Däremot så har jag märkt att han störs mer av oss nu än tidigare och vaknar lättare. Det ska bli intressant att se om det blir någon skillnad när han så småningom ska börja sova i eget rum. Men nog om det.

Idag tror jag att vi fryser inne då termotern visar kallare än igår-brr. Jag hade tänkt åka in till stan men det tror jag får vänta, inget shoppande är värt en förfrysning av varken lår eller skinkor hehe.

Emilio har äntligen somnat om efter att som vanligt ha vaknat när han sover inne. Ibland är han hopplös.

Bus


 

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund. Det är bäst att passa på. Ha en fin dag!

 




Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, skönt att du hittade mössor åt lillkillen iallafall, och fina var dom :)



Ja usch, lite härdad har jag ju blivit eftersom jag har haft tandställning. Men de här med sprutor och aj aj det hatar jag!! :p

2010-11-25 @ 20:23:51
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Nu får du ursäta mitt sena svar! Men alltså nu när andreas är hemma så hinner jag inte sitta vid datorn! =/



Ska oxå julpynta på lördag hade jag tänkt! Heeeeela dagen kommer att gå åt till det! Jag älskar verkligen julen :D men jag håller med, det är lite jobbigt att plocka undan allt sen ;)



Jag brukar egentligen äta kyckligen med pommes och b-sås, men den här gången hade dom inte det så då fick det bli fläskytterfilen :D



Hehe näe vi fortsatte lite smått att rensa ;) men nu är det färdigrensat iaf och vi fyllde typ 10 sopsäckar! har inte hunnit räkna dom, dom är lite utspridda i huset ;) idag har Andreas satt upp nya hyllor i förrådet (pannrummet) så nu ska vi bara packa ner allt som blev kvar i flyttlådor och sen skriva stort och tydligt vad som är i dom och sen äre färdigt :D



Vi kanske kanske kaaaanske ska till lule imorgon! Men det är inget som är bestämt ännu! Rikard flyttar tillbaka till boden imorgon (dom flyttade tror jag för 2 månader sen till lule.....!) så vi kanske tänkte fara dit och se på :P men som sagt, inget besämt ännu! Men om ni inte har ngt speciellt planert, kanske vi kan komam förbi? :D

2010-11-25 @ 21:38:46
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Britta Bloggar

Sötnosen!

2010-11-25 @ 22:02:50
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!