Torsdag förmiddag


Så... Då är morgonens sysslor avklarade. Emilio sover i vagnen och jag har tro det eller ej hunnit med en turbodusch under tiden. Vågat! Givetvis så hann han vakna till under tiden men det var precis när jag var klar och skulle vira handduken runt om mig, pjuuh!

Natten har fortsatt i samma spår med många uppvak men en liten datalj är annorlunda. Jag kan så stolt berätta att i natt var nämligen första natten som Emilio inte har ätit. Han har nöjt sig med att man har tittat till honom och gett honom tutten. Duktig pojke! Vi får väl se om det håller i sig eller om det visar sig vara en engångsföretelse.

Vidare så kommer mamma på besök idag och är till ikväll. Vi ska bla sy gardiner eller så kanske jag pekar och mamma får sy som har haft framme symaskinen sedan syslöjden i årskurs 6 hehe. Jag har en vission om hur det ska bli så jag håller tummarna.

Bjuder på några bilder på Knut och Emilio från gårdagen och sätter däremed punkt för nu.

Knut och Emilio


Take care!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag håller absolut löftet! :D på måndag ska Andreas åka iväg till Sundsvall, äre bra väder skulle jag kunna skjutsa honom till Luleå (han måste ändå byta buss där!) och kanske komma förbi? :)



Jag fick ju se några små leenden när vi satt och fikade, då smälte han lite grann :) jag har mejlat alla bilder nu till dig :D



Hoppas ni haft en bra dag idag du, Emilio och Carina! :)

2010-10-14 @ 18:59:49
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!