Ny vecka


I natt vaknade Emilio också tidigare, redan vid 02.30. När han väl fick komma upp var han inte alls på särskillt bra humör och min första tanke var- NEJ han ska väl inte till att bli sjuk nu?! Men efter lite tankning och mys så blev det bättre och han somnade så småningom om igen, förvånansvärt bra. Han som i vanliga fall inte alls brukar vara särskillt sugen på att sova något mer efter att han har ätit sov till 07.40. Jag höll på att ramla ur sängen när jag titta på klockan. Inte nog med det så visade det sig att P hade försovit sig och han fick förståss hemskt bråttom. Ibland är det bra att ha en extra väckarklocka hehe.

Igår kom Sofia hit kring 14.00 vilket var jätte trevligt. Det var så länge sedan vi sågs tråkigt nog men nu hoppas jag att det blir ändring på det. Det dröjer inte länge tills hon flyttar närmre och då finns det inga bortförklaringar.

När P slutade hade latmasken krypit inpå och Sofia var fortfarande kvar som sällskap. Det blev hämtpizza till middag och lite sista surr innan hon begav sig hemåt kring 20.00.

Emilio fick kvällsmat och kort därefter blev det sängen för honom och en stunds fortsatt tvtittande för oss "vuxna". Vuxna haha, kommer man någonsin bli det? Det känns inte som den rätta benämningen men det är väl kanske bara att inse fakta.


Nä nu ska jag gå och mysa ner mig framför tv:n en stund. Ha det fint allesammans!




Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, ja dessa luftningar, nu går det ju nästan inte att lufta stjärten på honom, han kissar och ålar sen i det så det hamnar över hela honom, för jag kan ju inte hålla honom på samma ställe längre än att byta blöja =p så luftningarna är också vääääldigt sparsamma här med!! :)



Haha, jo han sa något om att han trodde att han hade sett dig, för han frågade hur du såg ut :p han har väl sett då jag har läst din blogg eller så och kände igen dig. Han sa att han var iallafall inte säker på ifall det var du och jag visade din header igår åt honom men han var som ändå osäker. Men om ni båda två säger att ni tror ni sett varandra så är det nog så :) haha.



Ja men det är ju så skönt att ha någon att prata med om dom små liven, ja menar det är ju inte alls samma sak att prata med någon som inte har barn än med någon som är i samma situation som en själv :)



Jo men onsdag kanske? =) Tänkte åka på babysång imorgon ifall du ska med. Smsa ifall du vill hänga på :)

2010-10-11 @ 13:54:41
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha förstår vad du menar med att vara vuxen. Snarare att klara sig själv utan målsman typ asg

2010-10-11 @ 17:34:15
Postat av: Carro

Precis =p haha hälsa på honom nästa gång så han fattar att det är du, han är fortfarande osäker säger han :)



ååh vad kul med babysången imorgon:)

2010-10-11 @ 19:21:21
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Ja det hinner hända jättemkt, tycker att jag ser Knut utvecklas varje dag nästan :D och jag tycker att det är lång tid mellan gångerna som Knut får träffa Rikard och Peter, men Jonas är ju väldigt sällan upp =/



Man måste själv ha glasögon för att fatta hur jäkla irriterande det är med skit på dom ;) hahaa ;)



Vi ska till Lule på onsdag! :D Vi ska och fotografera oss på Danielphoto! :D hihi riktigt kul :D sen ska vi gå på stan och kolla lite grann :D kanske kan träffas en snabbsväng då, om du inte har annat inbokat? :)

2010-10-11 @ 20:30:35
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!