Ett dop senare


Väntat på uppdatering?
Ja, det blir bara några rader nu då det strax är dags för mat för gossen.

Vi har varit trötta här, allihop! Det är jobbigt att ha dop! Det tog verkligen musten ur oss men vi har försökt återhämta oss så gott det går.

Ni är förståss nyfiken och vill se bilder?! Då får ni vara nyfiken ett tag till då jag inte har hunnit gå igenom alla miljoner bilder som togs från alla håll och kanter under dopdagen. Ni får ha lite tålamod.

Dopceremonin gick jätte bra, Emilio skötte sig exemplariskt, mammas lilla älskling! Han var hur glad och nöjd som helst dagen igenom och charmade dom flesta för att sedan somna som en klubbad säl efteråt och inte vakna förän halv sex morgonen efter. Igår var han också en knäckt hjälte och sov jätte mycket men idag däremot är han tillbaka.

Firandet var jätte trevligt och det flöt på och gick enligt planerna. Vi tackar så mycket för presenterna:)


Håll utkik efter bilder!




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag har väntat på uppdatering, in med bilder nu! :)

2010-09-28 @ 07:19:56
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Skynda, skynda hehe

2010-09-28 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!