Hemma från kvällens festligheter


Kvällen visade sig bjuda på mer än väntat. Ungstekt lax och potatis, hemmagjord potatissallad, olika kalla såser, sallad i massor, ost och kex, fruktsallad och glass, jordgubbar, tårta- ja allt ni bara kan tänka er. P´s mamma hade verkligen slagit på stort och till och med vin och skumpa stod på bordet. Första glaset alkohol är nu drucken efter graviditeten. Det var så att man fick vifta sig igenom dimman hehe. Nä skämt och sido så var det inte särkillt gott men grejen i sig var mycket trevlig!

Festligheter

Dags att natta gossen. Godkväll!




Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det såg himla gott ut :) Hoppas ni haft en trevlig helg.

2010-09-19 @ 10:53:46
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Men gud så mycket gott! Och jag som är hungrig, dålig deal ;-) Jaa har haft värsta ilet med uppdatering. Snart stannar det väl av och dröjer en månad till nästa gång haha.



Känner igen det där med att karlarna tycker att läget är under kontroll, själv har man smått panik. Klassikern här hemma är "det är ingen idé att oroa sig, du kan ändå inte göra något åt saken". Lik förbenat oroar jag mig!



Bättre med magen nu, tack och lov! Nu bajsar hon "bara" 3-4 ggr per dygn. Lite ont i magen när hon äter fortfarande men ska väl gå med sig det också.

2010-09-19 @ 18:31:04
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det spelar ingen roll, hade kanske tänkt åka förbi på växhuset imorgon, men du kan ju hänga på? Öppen förskola och alla är välkomna, så kan barnen leka, nu är ju Emilio lite liten men han tycker nog också det är kul. Vi kan ju promenera dit och hem, det ligger på örnäset :)

2010-09-19 @ 19:42:49
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!