Lördag och Disneydags


Jag vaknade upp av att det skrålade Hipp Hurra!!!!!!! för här kommer Bumbibjörnarna, studsar fram emellan sagorna och vi får följa med... från tv:n på morgon. Det var tydligen Emilio som så gärna ville se enligt P. Konstigt nog satt han med huvudet helt åt andra hållet och kikade ut genom fönstret. P däremot var inte lätt att få kontakt med :-P

I dag ska vi åka på stan en sväng. Har lagt undan en jätta fin vinteroverall som måste ses igen innan vi bestämmer oss. I övrigt blir det mest lite allmänt strosande.

Var och tittade på åkpåsar här om dagen med Emilios farmor. Hade dock inte kommit in så mycket roligt ännu men den 13:e skulle dom förhoppningsvis ha kommit till butiken. Nedräkningen har börjat. Fick kika på lite nyheter som skulle komma vilket man självklart blev lite nyfiken på. Så vi får väl se...

Vidare så har vi äntligen bestämt oss. Vi har länge velat fram och tillbaka mellan dop och namngivningsdag för Emilio. Nu vet vi. Det blir dop :) Vi kunde inte slita oss från traditionerna så nu är det en hel del vi måste ta tag i och kolla upp.

Men nu börjar magen kurra. Dags för frukost. Ni får ha en fin lördag!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha bumbibjörnarna är ju grymma ;-P

2010-09-04 @ 12:30:55
Postat av: Carro

Ja men precis, ska försöka bli frisk nu, det känns mycket bättre redan :)



Vad blev det för vinteroverall då? :)

2010-09-04 @ 12:50:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: sara

haha, vad roliga när ni är(höll först på att skriva vi, och jag det stämmer väll det också. eller?). men jag håller med emilio, bumbibjörnarna är ju jättebra. tur nog är tyra stor nog att vara ett mer legitimt skäl att se det än vad emilio är.

2010-09-04 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!