Nattligt obehag


Det här kanske låter konstigt men jag har helt plötsligt börja känna obehag när jag stiger upp för att ge Emilio mat på natten. Grejer har ramlat i golvet och i natt infann sig en obeskrivligt obehaglig känsla när jag stod och diskade hans flaska, varenda hår reste sig på kroppen, från topp til tå- brrr! Håller jag på att bli knäpp?! Nå knäpp eller inte så tog det länge innan lugnet kom tillbaka och jag kunde somna om igen. Jag hoppas jag slipper det i fortsättningen.

Lördag idag och vi är hemma hela familjen. Mysigt! Ska åka iväg på några ärenden kring ett efter att Emilio är tankad ytterligare en gång. P ska klippa sig, jag ska byta storlek på en pyjamas åt gossen, försöka hitta ljus till dopet osv.

Ikväll är vi bjuden på middag hos P´s föräldrar. Jag undrar vad det bjuds på?

Men nu ska jag ta bort handduksturbanen från huvudet och lägga på skönhetsmasken för dagen så att jag är redo när hungern sätter in.

Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Janne

Det är dom döda som du varit jobbig och jävlats med när dom levde :D

2010-09-18 @ 15:07:41
Postat av: Terese

Usch jag tror skarpt på sånt där :S

2010-09-18 @ 20:41:06
Postat av: Carro

Jag vill inte skrämma dig, men dom där lägenheterna är ju gamla uteliggarlägenheter som är upprustade. Det hände MASSA massa saker i våran gamla lägenhet och min pappa sa alltid att det var övernaturliga saker men en dag då kranen i toan startade och jag ringde i panik till min pappa så sa han att han också hört en massa saker. :)

2010-09-19 @ 11:04:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!