Johnblund


Det tar sig med dom nattliga rutinerna. Vi har börjat ge kvällsmålet tidigare åt Emilio för att förhoppningsvis börja få lite ordning på kvällar och nätter. Tidigare åt han kring halv elva innan vi nattade honom men allt eftersom har klockan blivit mer- kvart i elva, elva, halv tolv, tolv och ännu mer vilket har resulterat i att både jag och P har somnat som slagna hjältar i soffan då ögonen har gått i kors. Måste säga att det har gått ganska bra om än vissa nätter har varit bättre än andra. Men i natt är rekordet med stort R slaget. En trött kille fick mat kring halv nio igårkväll och sov sedan efter en kort vakenstund fram till tjugo i fem på morgon om än med två tuttinstoppningar. Nästan 9 TIMMAR utan mat, duktig pojke :)

Vi hoppas givetvis på något liknande i natt men vi får väl se om gossen håller med. Det klunkas ersättning här bredvid mig. Torr blöja, lite joller och mys, därefter natti,natti!

Mys

Mys




Kommentarer
Postat av: Sinne

Nä , man behöver aldrig någonsin ha tråkigt när man har barn! :)



Jaa jag hoppas också det :)

2010-09-19 @ 22:06:41
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nå så söt han e hehe

2010-09-20 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!