Vart tog uppdateringen vägen?


Ja, jag medger verkligen att jag har varit en usel bloggare den senaste tiden. Dryga veckan mellan gångerna går ju inte. Måste försöka skärpa mig.

I tisdags skulle Emilio ha fått sitt tremånadersvaccin och jag skulle på den mycket trevliga efterkontrollen men så blev det inte. Dom ringde på morgonen med återbud eftersom barnmorskan hade blivit sjuk. Och jag som hade laddat. Nå ja. Igår ringde hon upp mig för att boka in en ny tid men eftersom dopet närmar sig så sköt vi på det ytterligare en vecka så att vi inte helt plötsligt står med hängig kille.

Veckan i övrigt har precis som jag skrev i förra inlägget bjudit på en hel del dopplanering och inköp till det så nu är det mesta ordnat. Till veckan blir det frissan, beställning av tårta och det sista småfixet för att sedan på lördag fira gossen med familj och vänner :)

...........

Syrebristen är hög, sitter och gäspar och funderar på hur jag ska syselsätta mig tills P kommer hem si så där tjugo i elva i kväll. Var på väg ut på en promenad när jag såg att himlen hade öppnat sig så vi stannade hemma istället vilket resulterade till en övertrött och grinig unge då han lätt blir sin egna värsta fiende. Nu däremot börjar det närma sig mat, tack och lov, det brukar oftast vara en vändpunkt.

Ni får ha en trevlig fredag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt med dop :) Kommer nog gå jätte bra

2010-09-17 @ 19:19:45
Postat av: Sinne

Det är stressigt att vara mamma! Man hinner inte blogga, och just nu känns det som jag knappt hinner andas haha :)

2010-09-17 @ 21:31:55
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, jobbigt att ni var tvungna skjuta på besöket. :/ Jo det var jätte skönt, han hade inte ens ont i benen. Hoppas det blir samma sak för er.



Ja igår kollade vi på idol men det blev en riktigt tidig kväll :) idag ska vi till Davids pappa och fika med hans släkt. vad gör ni i helgen? =)

2010-09-18 @ 07:16:20
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!