Febern har anlänt


Jag hade mina misstankar att något inte var som det skulle när Emilio plötsligt började hosta och var mycket ledsen under gårdagen och mycket riktigt. Natten fortsatte i samma spår. Ledsna uppvak gånger många, täpp i näsan, hosta osv. På morgon var han stekhet och tempade 39,6 i feber. Stackars liten!

Han har varit jätte hängig och ynklig och har klamrat sig fast runt mig hela morgonen men har nu äntligen lagt igen ögonen en stund efter en välbehövlig zupp. Jag hoppas det bara är något tillfälligt även om han fortfarande känns ordentligt varm.

Vidare så är det min och P´s årsdag idag. Vilken tajmning med en sjuk gosse. Så får se vad vi hittar på när P kommer hem från jobbet. På något sätt ska vi väl ändå lyckas göra kvällen lite extra speciell.


Vi

Älskar er ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars liten, hoppas han kryar på sig snart!

2011-04-11 @ 10:16:47
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va trist att lillkillen har blivit sjuk. Hoppas febern ger med sig

2011-04-11 @ 13:12:34
Postat av: Lisa

Grattis på årsdagen :)

2011-04-11 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!