Gäsp


Fy vilken natt det har varit i natt. Emilio verkar ha fått för sig att fortsätta vakna gånger många och på råga av allt vara väldigt svårsövd. Det är inte så att man jublar när man först har varit hos honom över en timme och precis har hunnit tillbaka till sängen, äntligen återfått den där sköna känslan innan man ska lägga igen ögonen och så hör man ett whhaaa i babymonitorn igen- suck! Jag hoppas det är snabbt övergående men nog om det.

Igår var vi på middag hos Sofi och Andreas där det bjöds på årets första grillning. Som jag har längtat :) Mums!

Idag är P ledig eftersom han jobbar helgen och den kommande veckan. Tanken var att hitta på något men frågan är bara vad? Så långt har vi inte riktigt hunnit ännu. Det kanske slutar med att vi ligger som tre klubbade sälar här på eftermiddagen och tar igen nattens vakna timmar. Nå ja, det återstår och se.


Vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Postat av: carro

Ja magsjuka tror jag då, på akuten idag (läs mitt inlägg) så sa dom virus och då vet jag inte om det är magsjuka också..

2011-04-15 @ 20:18:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Såna där nätter är ju inte roligt! Knut hade ju några såna där nätter för nu några veckor sen och jag känner igen det där när man varit inne hur länge som helst och försökt söva ungen och sen när man äntligen får lägga sig ner och så börjar han skrika igen! Men aaaa! Jag hoppas att han inte får allt får många såna nätter till!



Natten gick bra, han hade bara vaknat en gång där vid 5-tiden och sen vaknat kl 07.30 och velat stiga upp :) och sen hade förmiddagen gått bara bra och han hade inte heller haft några problem med att somna på sin förmiddagstupplur :) känns väldigt tryggt och skönt!



Kommer ni mot Kalix på påsk? Jag har funderat på att samla några och grilla på skärtorsdagen. Inget som jag pratat med Andreas om, han vet ingenting ;) men ngt som jag funderar på att göra, vore kul tycker jag :)

2011-04-16 @ 21:36:01
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!