Bättre


Godmorgon!

Emilio mår nu mycket bättre, tack och lov. Stackars liten har verkligen varit jätte hängig. Det var knappt så att man fick någon respons av honom i måndagskväll- usch!

I måndags firade som sagt även jag och P våran årsdag vilket kom att bli lite av det annorlunda slaget. Det var skyttetrafik mellan vardagsrummet och Emilios sovrum då han vaknade upp och var ledsen flera gånger i timmen. Det är inte lätt att vara liten och sjuk. Vi lyckades i alla fall äta lite gott och mysa en stund i soffan innan vi bestämde oss för att nanna kudden i förebyggande syfte om Emilio skulle fortsätta med sina uppvak natten igenom. Fram till 03.00 pågick det innan han sedan lyckades somna om ordentligt till 06.30. Skönt!

Under kvällens gång slängde P plötsligt fram en överraskning. Något som jag verkligen inte hade förväntat mig. Ett fint inslaget paket, sizen av en mindre modell av chokladlåda men någon choklad var det inte. När jag lyfte på locket så var det ett halsband från Rock by Sweden eller egentligen så är det två. Antingen att kombinera eller ha separat. Vad tycks?

Rock by Sweden


Vidare så blev Emilio 10 månader igår. Tänk snart är han ett helt år, tar sina första steg och säger sina första små ord som inte är ett gnälligt maaammmma. Jag älskar verkligen att se hans utveckling. Min lilla bebis som inte är någon bebis längre :)


Emilio


Men nu ett välbehövligt blöjbyte. En inte allt för härlig doft passerar näsan. Ni får ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fint halsband :)

2011-04-13 @ 10:14:26
Postat av: carro

Det var jätte fint halsbandet!! :)

2011-04-13 @ 20:48:21
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: carro

Jag förstår att det varit jobbigt då han varit sjuk, nu är även Neo lite febrig (för första gången i ett långa liv haha) dock bara 38 och jag tror det är tänder på g :)

2011-04-13 @ 20:49:03
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt att lillkillen blivit bättre! Och grattis på er dag!:-) (i efterskott)



Jodå allt bra med oss. Robert är för närvarande och byter till sommardäck medan jag och lillis är hemma! Vet inte om hon är i någon fas eller vad som felas, äter dåligt, gnäller massa, vill bara vara i famnen... Lagom roligt i början på veckan då Roberts pass rätt bra stämde in med i stort sett all hennes vakentid! For och tränade igår när han kom hem, mycket skönt med en paus och tanka ny energi... Själv då? Är gossen helt frisk ännu?

2011-04-14 @ 13:02:02
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!