Onsdag


God förmiddag! Det visade sig bli en riktigt trevlig heldag med Sofi igår. Vi började med en promenad runt Gultzaudden och in mot stan där vi storsade omkring i det kanonhärliga vädret. Därefter gick vi vidare mot statsviken för att passa Sofis tid på MVC. Där fick jag och Emilio följa med in och lyssna på bebisens hjärtljud. 7 dagar kvar till beräknat BF så vi väntar med spänning.

Väl klar där promenerade vi vidare in mot stan igen och därefter hem mot dom. Emilio somnade på vägen och vaknade ganska lagomt tills vi skulle gå in. Vi upptäckte att tiden bara hade rusat iväg och att vi faktiskt hade varit ute i 4 timmar.

Knappt en timme senare kom Andreas hem från jobbet och det bjöds på spagetti och köttfärsås och lite kvällshäng innan jag och Emilio slutligen fick skjuts hem.

Hemma igen blev det pyjamas och välling och därefter sängen. Själv mös jag ner mig i soffan i väntan på att P skulle sluta för kvällen.


Idag kommer Lisa, Andreas och Knut och hälsar på kring halv 12. Trevligt! Det börjar vara ett tag sedan vi sågs.

Vidare så har Emilio fått prova sin gåvagn som han har fått av sin mormor och morfar vilket han verkade tycka vara ganska roligt även om det ännu är lite problem med balansen och vill till att gå på tok för fort.

Gåvagn





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe så söt han är :)

2011-04-20 @ 14:28:25
Postat av: ma

Ja den kärran går att använda till det mesta, men är det mor och far som ska stå för skjutsen är det nog läge för ryggskott.

Är den bromsad allt vad som går?

Kram till mina älsklingsbarn

2011-04-20 @ 17:30:46
Postat av: Anonym

vad söt D:

2011-04-20 @ 17:46:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!