Torsdag


God förmiddag! Emilio har precis lagt igen ögonen en stund och jag har slagit mig ner i soffan för att pusta ut efter en dusch. Vädret är strålande så när Emilio vaknar blir det till att gå ut.

Emilio är så fruktansvärt söt. Nästan varje morgon vaknar man av att han ropar mäma, mäma och när man går och hämtar honom skiner han upp och bjuder på världens leende. Jag plockar upp honom från sängen och går mot fönstren där vi vinklar upp persiennerna tillsammans och Emilio vinkar till utsidan.

Ibland brukar jag fråga honom vart lampan är och då tittar han upp mot den, ler och vinkar. Ja, han vinkar faktiskt till det mesta. Gounge! Lampa för honom är dock taklampan i vardagsrummet. Kristall ska det vara och ingenting annat hehe.

Men nu ska jag återgå till tv:n en stund. Ni får ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt han är.. Sixten vaknar och tar direkt fram innebandyklubborna och så är dagen igång :) Eskil är en riktig liten biff, det var nästan rekord viktökning på BVC :)

2011-04-28 @ 11:38:54
URL: http://Www.finest.se/maddizz
Postat av: Maria

Ja då resan gick bra och idag har ja mest bara tagit de lugnt, skönt med inga måsten för en gångsskull :P



Ja vi pratar om att bila upp kring den 13 juni och stanna kanske en vecka, då har vi bilen så då kan vi komma förbi :)

2011-04-28 @ 20:25:16
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!