Hög tid för ett ansiktslyft



Gamla

Ut med det gamla- In med det nya :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Sixten fick börja dagis då Eskil var 5 månader och för oss var det perfekt.. Då började båda barnen kräva sin tid :) innan det har det gått väldigt bra att ha dem hemma båda.. Ett evigt vaktande bara.. Kan aldrig lämna lillebror på golvet utan att ha honom under uppsikt. Sixten är gärna och pussar och kramar och ibland blir det lite mycket kärlek :)



Annars är det bara fint med oss. Fullt upp mest hela tiden:)



Jag ska kolla med lyxx om en make Up konsultation så slipper du ;) men att ha tid att använda mascara är ju lyx, här hinner vi knappt duscha ;)

2011-08-18 @ 08:26:25
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Men så snygg header! :D



Jo det är som både och med dagis, men jag är helt övertygad om att han kommer att trivas och det känns ju skönt de iaf :) har ni ställt Emilio i dagiskön ännu?

2011-08-18 @ 10:08:12
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Hihi, fräsigt det skulle vara om bebisen föddes 6/12 när Emilio är född 12/6 ;)

2011-08-18 @ 10:28:02
Postat av: Sandra

SV: Camilla



Ja det har jag faktiskt aldrig tänkt på hehe. Vem vet?

2011-08-18 @ 10:34:20
Postat av: Anonym

Snyggt :)

2011-08-18 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!