MVC och köp av syskonvagn


Idag var det dags för ett besök på MVC igen. Jag och Emilio promenerade både dit och hem vilket känns ikväll då kroppen skriker. Aj,aj,aj, Sandra 85 är och hälsar på igen.

Hjärtljud: 150 slag/min
Sf-mått: 25cm
Vikt: +8,6kg sedan inskrivning


Vidare så har det nya vrålåket rullats in genom dörrarna här hemma. En riktig Rolce Royce. Känns riktigt skönt att ha fått det ur världen och slippa barnvagnsträsket. Det blev tillslut en Urban Jungle Mountain buggy.

Syskonvagn





Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vilken schysst vagn!! Vill oxå ha!! :)

2011-08-29 @ 21:50:55
Postat av: Ma

Den ser fin ut, för att inte tala om jeanspojken som finns med på bild.

2011-08-30 @ 08:27:18
Postat av: Anonym

Jag dreglar :-P En sån hade gärna fått komma hem till mig också

2011-08-30 @ 09:29:04
Postat av: Maria

Snyggt åk, då kommer Emilio och bebisen åka med stil :D hehe.



När är det beräknat föresten? Det har ja nog inte frågar.

2011-08-30 @ 11:51:19
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vilken snygging! :D

2011-08-30 @ 13:33:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Han har två gånger sovit nästan 3,5 timmar :D men han brukar sen ngn vecka tillbaka sova sin förmiddagstupplur mellan 1,5-3 timmar, vanligare med 3 timmar än 1,5 ;D riktigt lyxigt hare varit!



Andreas kanske ville fara till lule på fredag och gå på bio, vill ni haka på? :D

2011-08-30 @ 20:40:37
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!