Full rulle och raka rör


Igår var första dagen jag och barnen var ensammen hemma efter P´s pappadagar. Morgonen började precis som jag hade förväntat mig-hektiskt! Jag hann inte mer än att gå och hämta Emilio och byta blöja så vaknade Carisma och cirkusen var igång. Allt skulle ske samtidigt och jag hade två hungriga ungar som ville ha mat- NU! Vart var dom där 6 extra armarna jag hade behövt? Dagen i sig kom att bli ganska stressig.

Bläckfisk

 

Idag har det hittils peppar, peppar gått bättre. Man lär sig! Det gäller att försöka hitta någon slags rutin även om det är svårt då den ena dagen inte är den andra lik, ha framförhållning redan från kvällen innan och hela tiden ligga ett steg före och sist men inte minst lite flyt på det är uppskattat :)

I eftermiddag har vi tid på BVC igen. Jag hade nästan glömt bort hur ofta man var där och rände. Får se om lillstrumpa har gått upp lika bra som sist? Jag har inte bestämt mig om vi ska gå eller ta bussen dit. Det beror lite på vädret och hur blött det är ute då det fina vinterlandet som var för några dagar sedan har bytts ut mot regn och slask. Jag har aldrig varit med om något liknande December (bortsett ifrån när jag bodde i Göteborg) men hoppet om en vit jul lever vidare.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min chef fick först tvillingar sen TRILLINGAR. Förstår inte hur de överlevt :) livet är nog hårt stundtals med bara 2 :)

2011-12-16 @ 16:18:42
Postat av: madde

Äh mitt namn kommer aldrig med.. :)

2011-12-16 @ 16:19:48
URL: http://frupettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!