Symfoni


Adrenalinet som har hållit igång en sedan förlossningen har börjat gå ur kroppen och det har varit ett par riktigt trötta dagar då det fortsätter att inte passa lilldamen att sova annat än korta stunder så det har inte blivit mycket till sömn.

Emilio och Carisma brukar ha en tendens att avlösa varandra men ikväll bestämde dom sig för att slå på stort och vi har haft vår alldelens egna symfoniorkester här hemma. Den ena mer hysterisk än den andra och när dom komponerade som mest stannade jag och P upp och tittade på varandra och började av någon anledning att skratta av eländet och började skämta om att vi skulle passa på att spela in ett mobilsvar med deras ljuva stämmor i bakgrunden - Hej ni har kommit till.... vi kan inte svara just nu... lämna ett meddelande efter pipet hehe.

Nu är det tyst och stilla igen- jag har egentligen aldrig varit så mycket för symfonier. Godkväll!


Whaa





Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Nu håller jag med Andreas, dom är lika varandra :) speciellt på dom där tjuriga bilderna ;) hoppas verkligen att det lugnar ner sig snart! =/

2011-12-13 @ 10:46:59
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!