Mors mor besök


Godmorgon vänner! Svinkallt idag med, det ska tydligen vara det hela veckan- suck! Det kunde väl åtminstone ha varit promenadvänligt men icket. Nå ja, jag får väl trampa som en galning här inne istället.

När Emilio går och sover så ska jag passa på att studsa i duschen. Det är första prioritering då det känns som om det har legat långt ner på listan på tok för länge. Ja, jag pratar nu inte om en vecka men ett par dagar i alla fall.

Jag hade behövt hinna damsuga och skura idag också efter gårdagens upptäckt om hur skitigt det är här. Våran poleringsmaskin som ligger på golvet hela dagrna räcker tydligen inte hehe.

Vidare så kommer mamma/mormor och hälsar på idag vilket ska bli kul. Får se vad vi hittar på men inomhus tror jag att vi håller oss i alla fall. Att vara ute i -27 är inte sunt för någon utav oss- brr!


Vad hittar ni på idag?




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hoppas att det har gått bra med andningslarmet! :)



Vad roligt med mormorsbesök :) synd bara att det är så kallt ute! Jag brukar passa på att sitta framför datorn eller tvätta eller ngt annat när Knuts mormor är på besök! Det är så jäkla skönt att kunna göra ngt i lugn och ro och skönt att bli lite smått ledig ;)



Idag gör vi väl inte så mkt, ska åka ner och handla lite mat, men annars har vi inte så mkt planerat. Ikväll är det tänkt att Josse ska komma hit för lite onsdagsmys, men jag är ju lite småförkyld så vi får väl se om hon kommer :)



Hoppas att ni får en jättetrevlig dag! :)

2011-02-16 @ 10:56:19
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: maria

Ja jag hoppas de är rätt val, men de är svårt att göra rätt val när man inte vet :)

Ja visst var bilden fin, den tycker jag om :D



Idag har vi på morgonen vart och lämnat katterna på djurkliniken för kastrering, så har ja letat en bur så de båda ska komma hem sen, haha. Hade bara en som båda fick plats i men de skulle behöva mer plats när simon hämtar de senare, så blev en DYR bur som vi inte kommer ha användning för, nåja så är de. Annars ska ja fixa stallet och så försöker ja plugga. Själv då??

2011-02-16 @ 11:39:55
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!