13 mil norrut


Godmorgon.
På tiden att blogga, tycker ni inte!?

I går åkte vi till IKEA och Jaala med Sofi och Andreas. På Jaala hämtade vi ut deras vagn och våran bilbarnstol. Tyvärr kommer vi inte kunna använda stolen på ett tag då Emilio inte är uppe i rätt viktklass ännu vilket i sig inte gör någonting. Det som däremot krånglar till det är att vi aldrig köpte det nuvarande babyskyddet utan hyrde det på NTF. En period på 9 månader. Ja ni fattar. Det ska snart tillbaka och då har vi ett problem att lösa. Men nog om det.

Idag är graderna behagliga men gårdagens sol verkar inte vela titta fram, typiskt. Men pulka kan man nog åka ändå.

Vidare så måsta jag passa på att säga STORT GRATTIS till Tina och Martin som fick en gosse nere i Kalmar igår. Jag önskar att vi hade bott närmre varandra. Emilio ser fram emot att träffa sin nya polare :)

Men nu ska jag återgå till det sociala livet. Ha en fin söndag!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Det ska bli så roligt att fira 1-års dagarna :D jag hoppas att vi får sol dom dagarna! Det är ju alldeles perfekt att fira 1-års dagen ute på gräsmattan! Så man håller ju tummarna för sooooool :)



Hahaa så du har inte heller facebook? :D men då hör du oxå till majoriteten ;D jag förstår inte riktigt poängen med det? Jag satt igår och tittade lite på andreas facebook och jag förstår inte riktigt hela grejjen? Jag fattar inte att det blivit så stort??



Det var mkt folk på demonstrationen, men mamma sa att hon såg ingen från sitt jobb. Men som sagt, det var ju mkt folk och dom hade ju lika gärna kunna gå längst bak :)



Idag har vi varit hos Knuts morfar och möblerat om i vardagsrummet hans :) nu sitter vi hemma, Knut sover och vi ska hänga upp en lampa :) vad hittar ni på denna molniga söndag? Imorgon lovar dom sooooool :D



Vad kul att handla på ikea! Sååååå fuskigt! Fick ni med er ngt kul? :D

2011-02-27 @ 14:27:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Vår son är långt ifrån 9 kg, men vi har kollat med barnens hus och försäkringsbolag osv...man får använda bilbarnstolen tidigare bara barnet kan sitta stadigt.

2011-03-09 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!