Det känns att man lever


Har äntligen landat i soffan efter en lång dag. Är värre ledbruten efter att ha promenerat fram och tillbaka till stan tillsammans med Carro och Neo på förmiddagen och därefter åkt pulka med Emilio en vända. Kroppen säger ifrån. Det skulle vara lättare att räkna upp dom ställena som inte värker än tvärtom men det får det lov att vara värt då vädret har varit underbart. Jag skulle gärna vänja mig.

Pulktur


Ikväll har vi varit på middag hos Emilios farmor och farfar som vi inte träffat på jätte länge då dom har varit sjuka. Ja, en ordentlig sjukstuga har det varit så vi har hållt oss på vår kant för att inte bli smittade.

Men nu ska jag vicka omkull. Kanske kan jag få mig lite benmassage!? Godkväll!




Kommentarer
Postat av: maria

Okej hittade ni något fynd där då?

Ja då läckan löste sig sen, var tydligen en läcka under golvet i en slang hos grannen så han fick väl ta upp golvet och fixa de sen fungerade vattnet :) De är bra de tänkte att annars måste vi skaffa dunkar och hämta vatten, för vatten är man ganska beroende av, haha.

2011-03-01 @ 09:40:44
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie & Hampus

Han är så sööt Emilio :) kommer ni inte något till Kalix snart??? Vi skulle vilja träffa er något! :) Kraam

2011-03-06 @ 09:20:25
URL: http://Www.finest.se/emeliegustavsson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!