I´m back


Idag känns det lite bättre. Kämparandan är tillbaka, åtminstone för stunden. En hemsk doft från en öppnad chipspåse som ligger på bordet sticker i näsan. Den kan P gott äta upp själv.

I natt har Emilio bara vaknat en gång och överaskade oss till och med med en sovmorgon till 07.15. För en gång skull kände jag mig faktiskt hyffsat pigg när jag steg upp.

Har precis hoppat av motionscykeln efter en svettig runda. Någon måste ha varit dit och lagt på ytterligare motstånd. I slutet slöt jag ögonen och låtsades att jag satt ensammen i en spinningsal med en helt galen instruktör som skrek sig röd i ansiktet för att jag skulle fullfölja tiden ut. Och det gjorde jag- Duktig Sandra!

Men nu är det hög tid att leta sig något att äta. Ska passa på att sätta mig vid tv:n en stund innan Emilio vaknar. Efter lunch blir det ytterligare motion i form av en promenad. Nu jäklar kör vi på nytt, heja!

Vad gör ni idag?




Kommentarer
Postat av: Sinne

Jaa, nästa vecka it is! :)



Nära är bra! Så man kan gå och lämna. Det känns praktiskt :) Ah, dagmamma är mysigt! Vi hade tänkt söka det till Klara men ändrade oss.



Haha jajomen, helårs :) Men jag har tränat förut, massor massor. Men sen blev jag gravid. Ahaa, du är också en spinningälskare, det var det värsta! :) Jag ska träna på Actic, billigast och närmast. 240 i månaden tror jag det kostar för studenter. Inpuls 360 för studenter. Är ju ändå 120 kr i månaden. Samt att jag måste träna på Actic ett år innan jag ens vågar gå in på Inpuls igen hahaha :)

2011-02-03 @ 11:46:17
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att det känns lättare idag. Smart sätt att peppa sig själv att inte ge upp :-P

2011-02-03 @ 12:14:49
Postat av: Sinne

Jamen visst, det är ju "hem-miljö". Haha ja om du ber snällt kanske hon kan kicka ett barn? :) Ett tips - sök redan nu för det räknas från det datumet man söker. Så var det inte förut och jag fattade rätt sent att det var ändrat.



Mycket svettigt. Jag lär ju dö efter första passet! Det är så jävla skönt att slippa tänka ibland när man tränar också, bara trampa på ;)



Jag tror det kostar 299 i månaden för icke-studenter? Har tränat där en gång för länge längesen. Haha jag tvivlar på det, men rabatt för oss nyblivna mammor hade varit perfekt ju! :) Kanske vi ska ge det som förslag till stadens gym?

2011-02-03 @ 20:43:20
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!