Söndagkväll


Hej vänner! Hur har ni det, överlevt helgen? Här har vi myssöndag idag. Ja vi har faktiskt låst ytterdörren för kvällen. Ingen slipper varken in eller ut så gör er inte besväret att komma förbi hehe.

Igårkväll kom Sofi och Andreas på middag. Mätta och belåtna fortsatte vi planera sommarens Sverigesemester (det gäller att vara ute i god tid). Efter en hel del utsvävningar, googlande och velande så tror jag att vi faktiskt så gott som lyckades enas och knyta ihop påsen. Vi byter ut den tidigare tänkta bilen mot flyg, bor i en villavagn på en härlig barnvänlig camping med mycket aktiviteter nere i Stockholm. Jag tror det kan komma att bli en kanontrevlig vistelse men den som väntar får se.

Nu ska jag återgå till la familia en stund innan det är dags för Emilio att nanna kudden och därefter slå sig ner i soffan för Solsidan. Ha en fin kväll!

Emilio






Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Å vad mytsigt med semester! Vilken camping ska ni till? Vi bilade ner till en camping för ngt år sen jag och Andreas, det var 5 minuter promenad till tunnelbanan och med tunnelbanan typ 10-15 minuter från stan så det var helt perfekt :D för oss blir det då ingen semester i sommar =/ vi ska byta panel och måla om huset heeeela sommaren lång! Och förhoppningsvis bygga ut Knuts rum, beronde på vilket humör Andreas är på ;)



Vi hittade inte så jättemkt, men jag köpte 15 sockar för 100kr vilket jag tycker är riktgt bra pris, även om det inte är bästa kvaliten :D sen köpte vi korv och kött, varsit par handskar renskinn till Andreas och lammskin till mig, ngn tröja åt Knut och sen självklart godisremmar ;) var säkert ngt mer, men det blev inte så mkt den här gången! Lite trist egentligen =/

2011-02-06 @ 20:56:47
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!