År 2011


Årets första dag är här, 1:a Januari 2011. Den nya början. Bort med det gamla, in med det nya. Är det så enkelt? Att allt ska förändras över en natt. Knappast, men man kan ju alla fall försöka intala sig det.

Det är ruggit vad fort tiden går. Jag minns milleniumskiftet för hela 11 år sedan som igår. Tänk så mycket som har hänt, så annorlunda allting ser ut jämfört med då. Hur mycket man har utvecklats och hur många vägskäl man har passerat och att allting faktiskt blev som det har blivit. Det är egentligen ganska häftigt om man tänker efter. Jag undrar just hur länge det tar innan man vänjer sig att skriva 2011 istället för 2010.

Vad har vi då att säga om 2010? För våran del är det utan tvekan det bästa året hittils, ett mycket svårtoppat år då den totala lyckan infann sig den 12 Juni, större ögonblick finns inte. Vår älskade son kom till världen. Drygt ett halvår senare har han nu firat sitt första nyår. Var det någon som dansade på bordet så var det han :)

Gårkvällen var jätte trevlig, maten satt som en smäck, första drinken intogs på två år och killarna fick storstryk i Alias. Huvudet landade på kudden vid halv 3. Tre och en halv timme senare var Emilio pigg och utvilad och ville stiga upp. Jippi!

Serpentiner

Gårdagens serpentiner, dagens hödpunkt.

Men nu ska jag göra mina karlar sällskap i soffan. Hoppas ni överleverlevt gårdagens firande.

Take care!




Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 36

SV: hehe precis :)

tack detsamma! hoppas ni också hade en trevlig kväll :)

2011-01-02 @ 15:11:55
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom ser minst sagt roliga ut dom där serpentinerna ;)

2011-01-02 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!