Morgon


Snipp snapp snut så var trippen slut. Tillbaka till vardagen.

Efter en tyngre hemresa i snörök landade vi på hemmaplan kring halv sju igårkväll. Helgen har verkligen varit kanon! Några dagar till hade inte skadat. Emilio har skött sig exemplariskt och allt annat har flytit på precis som det ska. Vi har ätit gott, shoppat och haft det jätte mysigt, vad mer kan man begära?

Snön fortsätter att falla vilket gör mig mest irriterad eftersom "gubbarna" är så dåliga på att skotta. Jag vill inte behöva agera plogbil när jag ska gå ut och promenera och påbörja min tredje vecka av sundare livstil. - 1,8kg visade vågen på morgon by the way så sammanlagt har jag hittils gått ner 5,1 kg på två veckor. Det är inte så illa pinkat även om det säkert hade visat -5,3 kg om jag inte hade slöat på hotell i helgen. Men,men det var det värt!

Emilio är verkligen en charmig kille. Han har alltid tungan ute nu för tiden. Sedan några veckor tillbaka har han börjat härma oss och göra pruttljud och i och med det så har den liksom stannat kvar där.

Tunga


En annan läcker pose är den här. Det ser ut som när en sliskig karl gör ett desperat förök till att få napp på krogen. Hey baby ;) Den måste utan tvekan bort tills det är dags haha.

Pose


Men är man snygg så är man. Med lite självförtroende går allt :)




Kommentarer
Postat av: Fian

Sötare än socker!! <3 :D

2011-01-17 @ 10:30:52
Postat av: Anonym

5,1kg på två veckor!? Det är ju skitbra. Vad har du gjort egentligen?

2011-01-17 @ 12:20:36
Postat av: Carro

åh vad du är duktig, jag vägde mig idag (en vecka senare) och det står still på vågen :( jag har ju tränat, ätit rätt och promenerad var dag... vafaaan..

2011-01-17 @ 15:26:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

Men så söta bilder på Emilio, han är så gullig =)



Nä han är frisk Neo, han var bara trött :) promenad imorgon?=)

2011-01-17 @ 15:37:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahaa så söta han är Emilio :D :D vi måste ta och träffas ngn dag nu! Det känns som en evighet! Säg till när ni har ngt fika att bjuda på så kommer vi direkt :D



Idga har vi inte gjort så mkt, Knut har varit på världens skithumör HELA dagen! Så just nu är jag lite trött i huvudet =/ ska passa på att gå och sova tidigt ikväll! Men vi har hunnit med en liten liten promenad och lite pulkaåkning iaf :) vad har ni hunnit pyssla med?

2011-01-17 @ 21:09:15
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: lEmmal

Hahahahaha! Visade sista bilden för Christoffer, vi satt och skrattade länge, fasen vad charmig bild ;)

Vilket charmtroll ni har. Synd att man bara träffat honom då han i princip sovit :)

2011-01-17 @ 22:37:48
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Carro

Ja tack för peppet, kände att det behövdes,:) jag ställde mig på vågen idag också och det är 1,5 kg mindre än igår.. hm jag ska nog KÖPA mig en ny våg för jag litar absolut inte på denna..



Imorgon kör vi promenad som vanligt!! :)

2011-01-18 @ 08:24:52
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!