Sista dagen


Då var helgens sista hotellfrukost avklarad. Ni anar inte hur svårt det har varit att inte vräka i sig av allt vilket man vanligtvis gör vid en hotellfrukost. Jag menar, hur ofta äter man frukost av sådant lyxigt slag? Men man har väl något som kallas självdiciplin :-P

Idag har det gått ännu en vecka av det sunda livet men eftersom det inte finns någon våg tillgänglig får det bli invägning i morgonbitti istället. Jag räknar inte med lika bra resultat som förra veckan men jag hoppas att den här mer eller mindre motionsfria helgen inte lämnar allt för många spår.

I natt har vi fått sova bättre än på länge. Ja jag minns inte när vi har fått sova fyra och en halv timme i sträck innan Emilio har vaknat. Det kallar jag lyx på hög nivå. Istället för att checka ut i eftermiddag förlänger vi nog istället vistelsen. Emilio verkar trivas på hotell :)

Dator smakar gott

Ett obevakat ögonblick. Vilken delikatess!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Näe dom nätter som Knut sover HELA natten, gissa hur skönt de är! Det händer ju inte så himla ofta, men det händer då och då :) men igår så sov jag andå så dåligt, så då märktes det inte att han sovit hela natten ändå =/

2011-01-16 @ 22:18:52
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Sara

Åh gud så underbart att komma iväg en helg! På tumanhand. Blir nästan lite avis. Det behövs verkligen, vi skulle också behöva en "minisemester"! Vad bra att ni invigt detta med bebis och hotell. En av frågorna var hur det fungerade med säng för liten, men det fick jag svar på nedan. Hur värmde ni maten? Hur gick den relativt långa bilresan?



Nja för att vara jag så har jag lite väl mycket "kärlekshandtag" här och där. Som jag inte trivs med och som går att åtgärda. Breda höfter efter graviditeten är bara att acceptera! Sedan mår jag inte bra av att inte ha rutin och att äta "skräp". Behöver mina mellanmål och näringsrik kost. Tror det är därför jag är extra trött, sliten och magkatarrig nu...



Och förresten, jo hör gärna av dig om du får ett mail angående massagen! :-)

2011-01-16 @ 22:39:46
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: maria

Nä brukar vara så att man gärna vill stanna :p hehe. Men som sagt de var säkert välbehövligt :)

Händer i veckan då?

2011-01-17 @ 09:49:09
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!