Besök


Har myst ner mig i soffan för lite morgonmys medan Emilio sover. Skönt!

Igår var Emilios mormor och morfar och hälsade på :) Precis som dom flesta andra gånger så hade veckorna hunnit springa iväg sedan sist vi sågs men så blir det när man inte bor i samma kommun. I vissa fall så är 8 mil tillräckligt för att inte träffas så ofta.

Dagen kom att bjuda på surr, lunchbufé på Waldorf och en sväng i diverse butiker ute på Storheden innan det blev dags för dom att rulla hemåt igen. Kort och gått en ganska trevlig dag.

Jag och Emilio stannade i stan och hälsade på pappa (P) en stund på jobbet innan han slutade. Därefter åkte vi och handlade innan vi åkte hem för kvällen.

Idag är vi bjuden på middag hos Andreas, Hanna och Otto men först en promenad till stan på eftermiddagen. Men nu ropar bossen ute i vagnen. Jag hade hoppats att han skulle ha sovit en stund till men icket. Nå ja, bäst att lyda. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Jag ska berätta sen! Jag har lägenheten och Klara bor med mig.



Guess what.. Klara har magsjuka så vi kan inte ses. Vi kanske kan satsa på nästa vecka? Tidigast typ i mitten, vi är såna som kanske stannar hemma lite längre. Du vet jag har magsjukefobi så det sjunger om det. Hon är dock hos T nu men var med mig igår så vi får väl se om jag också åker på det nu. Jäkla skit :(



2011-01-27 @ 12:30:08
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Jag tror jag ska sluta fråga om vi ska träffas för vi blir fan ALLTID sjuka då. Hehe, skämt åsido :) Hon har bara kräkts en gång och ätit vanligt hela dagen så det var en skum magsjuka. Hon blir dock kvar hos T till söndag. Det går på dagis så förmodligen var det det hon hade.. Och ja jag hoppas verkligen att jag inte får det :( Blöhö! Äckligt och dessutom har jag planer på lördag :P

2011-01-27 @ 23:14:18
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!